wtorek, 30 sierpnia 2011

Namioty reklamowe

Zastosowanie namiotów reklamowych może być niebanalną formą promocji produktu. Większość pewnie skojarzy to z kampaniami reklamowymi dużych przedsiębiorstw, takich jak Coca-Cola, czy Carlsberg.

namioty reklamowe

Najczęściej takie namioty są wykorzystywane na festynach tematycznych (np. festiwal dedykowany smakoszom piwa) lub używane w charakterze parasoli ogrodowych. W wypadku dużych koncernów ma to przede wszystkim wzmocnić kojarzenie marki, sprawić by klient miał kontakt wzrokowy z logiem przedsiębiorstwa, i by jednocześnie pozytywnie je kojarzył - z mile spędzonym czasem, z rozrywką i zabawą. Ale to nie znaczy, że namioty reklamowe są dobrym sposobem na promocję jedynie dla dużych firm. Wręcz przeciwnie. Tak samo dobrze ten chwyt marketingowy zadziała w wypadku mniejszych firm. Oczywiście wiele zależy od tego, co w zasadzie sprzedajemy, ale bycie widocznym zawsze ma pozytywny skutek marketingowy. Przecież potencjalni klienci muszą jakoś dowiedzieć się o istnieniu marki, muszą zapoznać się z marką i ją przyswoić. Warto o tym pamiętać i warto to wykorzystać. Zwłaszcza, że inwestycja w namiot reklamowy nie jest najdroższą formą reklamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz