Stanęliśmy na tym, że większość polskich firm nie ma wypracowanej strategii marketingowej. W zasadzie trudno się dziwić - bardzo dużo z nich to po prostu jednoosobowa działalność gospodarcza. Część firm ma po prostu dobry produkt, na którym się opiera i ma stałą ilość odbiorców - nie widzą potrzeby, by dowiedzieć się czegoś więcej z zakresu marketingu, ani tym bardziej zatrudniać menadżera. Jak duży jest kłopot można było zaobserwować na przykładnie znanego show z udziałem pani Gessler, która ratowała upadające restauracje - nie zawsze produkt był problemem! Najczęściej to brak jakiejkolwiek strategii marketingowej.
tworzenie stron www cennik
No ale, wracając do sedna - jak kwestia strategii marketingowej ma się do projektowania stron internetowych? Głównie należy ułożyć pewien łańcuch. Najpierw rynek docelowy, następnie dopracowana strategia marketingowa, później zgodna z planem marketingowym i biorąca pod uwagę grupę docelową identyfikacja wizualna (przede wszystkim logo, kolory firmowe, wizytówki, itp), dopiero teraz strona www. Taka jest prawidłowa kolejność. Jeśli projektanta nie interesuje nasze logo, nasza grupa docelowa i cele, jakie chcemy osiągnąć za pomocą strony internetowej - poszukajmy innej firmy.
tworzenie stron www cennik też jest ciekawie opisany temat
Polecam również tworzenie stron www cennik
Oprócz tego mogę jeszcze odesłać do: tworzenie stron www cennik - moim zdaniem są to całkiem pomocne materiały.
W temacie tworzenie stron www cennik warto poczytać również pozostałe informacje.
Niestety dalej zdarzają się przypadki nie pozycjonowania strony po jej stworzeniu... W sumie wystarczy dodać do Addera i po problemie, ale nie każdy o tym wie... Szkoda tak zaniedbywać stronę zaraz po jej stworzeniu... www.seoadder.info - powodzenia!
OdpowiedzUsuń