niedziela, 3 sierpnia 2014

Facebook, a prowadzenie biznesu

Dzisiaj biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo dużo firm posiada taką ofertę - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się głównie... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy robili strony internetowe, tak teraz wszyscy oferują "social media".

Skąd ten boom? Wiadomo, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się również idea, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Możemy z pomocą tego kanału promować swoje usługi, tworzyć bazę klientów, dbac o swój PR w internecie. Ale trzeba to robić dobrze. Niestety, nie wszystkie firmy oferujące usługę prowadzenia firmowego fanpejdża, mają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie. Wiele z nich nie zatrudnia nawet porządnych copywriterów, obeznanych w social media. To, co wydaje się łatwym sposobem na zarobienie, może być gwoździem do trumny. Zamiast zyskać na wizerunku, można bardzo sporo stracić, lub po prostu wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim wpadniesz na pomysł - "zróbmy sobie Facebooka", zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu. Tanie pozycjonowanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz