poniedziałek, 18 czerwca 2012

Archiwizacja - sposób na opanowanie chaosu

Archiwizacja dokumentów to może być ciekawy temat. Mam jeszcze kilka wartościowych informacji. Archiwizacja dokumentów

Katalogowanie i zbieranie dokumentów ma swoje bardzo ważne przyczyny. Jeżeli posiadamy duże przedsiębiorstwo, to są nam niezbędne wtedy, gdy zażąda ich jakiś urząd. Nie chodzi tylko o faktury, czy też rachunki. Istotne są wszelkie inne dokumenty. Jeśli nie jesteśmy w stanie dać sobie rady samodzielnie, należy znaleźć firmę zewnętrzną, która uporządkuje to za nas. Z innej strony patrząc.

Archiwizacja w skrócie polega na zabezpieczaniu i magazynowaniu dokumentów. Magazynuje się takie akta, których się już nie używa, ale z powodu wymogów prawa, lub inne, należy je zatrzymać. Miejscem przechowywania takich dokumentów, jest archiwum. Duże instytucje, bądź korporacje posiadają własne archiwa. Podobnie ma się następna sprawa.

Co zrobić gdy mam w firmie sporo dokumentów, które nie są mi już potrzebne ale z uwagi na wymogi prawne muszę je przechowywać? Chyba najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zorganizowanie sobie archiwum - aczkolwiek robienie tego we własnym zakresie pociąga za sobą spore koszty. Tak więc lepiej i taniej jest to przekazać do firmy zewnętrznej. Natomiast teraz chcę poruszyć nieco inny temat.

W sumie to było by na tyle.Na temat Archiwizacja dokumentów to też niezłe źródłoArchiwizacja dokumentów - to całkiem niezłe Polecam również Archiwizacja dokumentówWięcej informacji także tutaj Archiwizacja dokumentów

3 komentarze:

  1. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście sama archiwizacja jest bardzo ważna i moim zdaniem powinno się ją robić na bieżąco. U mnie w firmie korzystamy z rozwiązań https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ i jak do tej pory cały ten system sprawuje się bardzo wzorowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co by nie było z pewnością archiwizacja dokumentów to ważna sprawa. Ja jednak u siebie staram się wdrożyć pełną informatyzację w firmie. Właśnie dlatego również już czytałam na stronie https://www.excelo.pl/technologia/na-co-zwrocic-uwage-wybierajac-platforme-crm na co mam zwrócić uwagę gdy wybieram platformę CRM do firmy.

    OdpowiedzUsuń